minkkalp Kızlar merhaba 13+5 günlük muayene olduk cinsiyeti hakkında bilgi vermedi emin değilim diyerek çıkıntı göremedim dedi 14 haftadan sonra çıkıntı oluşur mu sizce erkek olma ihtimali nedir ?
Hrdl minkkalp canım çıkıntı yoksa kız olabilir ana rahmine düştüğü anda cinsiyet belli oluyor aslında
Hrdl minkkalp 13 haftalık hala cinsiyeti net söyleyemiyorlar yıl 2023 olmuş 12 haftalıkken belli olmuştu benim ki
minkkalp Ozlemmm35 sanırım öyle olcak bı sonraki gelişinde söyleriz dedi çok umutlu gitmiştim soylemeyince merakım da arttı 🙈
minkkalp Hrdl emin olmadı sanırım diğer çocuklarımda da aynı doktora gidiyordum 12. Haftada ikisini de söyledi ve yanılmadida bildi bu sefer şaşırtti beni ☺️ zaman biraz yavaş gecicek gibi
Yncozdmr fztanne_ ya bende 12 hafta 2 öldüm meraktan siz bakın bi ne hissedersiniz 