Melikeess Hayal23455 ve benden tavsiye folidoyu muhakkak doktoruna söyle yazdır hamile kalmak için çok güzel bir ilaç
Melikeess Hayal23455 evet folit asit çok güzel bir ürün internetten bakabilirsin mor kutu folidoce ben onunla hamile kaldım hormonumda düşmüştü
Sunaya Hayal23455 prolaktin değil ilacı gebe kalmaya engelmi sunan çok üzüldüm 4 ay oldu 2 kaybım var dr bana hiç demedi ayda bir test yap
Hayal23455 Sunaya bilmiyorum ki aksine bu ilacı kullanırken gebe kalan çok fazla kadın var inşallah bize de faydası olur
Sunaya Hayal23455 çünkü 2.3 ay once 13 tu düşmüştür diye düşünüyorum ama bakalım bide düşmüşse boşu boşuna kullanmış olcam
Hayal23455 Sunaya başka bir sorununuz yoksa bu prolaktin düştüğünde gebelik şansı çok daha yüksek oluyormuş
Ecem95 Hayal23455 59.9 du göğüslerimden süt geliyordu ilaçlı emar falan da çekildi hipofiz bezime Allahtan bir şey çıkmadı dostinex ile değerlerim düştü çok yüksek ve çok düşük prolaktin değeri hamile kalmaya engelmiş