Hayal23455 ben varım güzelim benim ilk 55 çıktı adetim gelmemişti şüphelinip gitmiştim sonra bir kutu kullandım içinde iki tane vardı kırarak yuttum arkasından 27 ye düşmüştü doktorum dedi ki bu şekilde de hamile kalırsın demişti bir kutu daha yazalım tam insin rahatlayalım dedi bir kutu daha yuttum yani iki kutu kullandım 2.kutum bittiğinde hamile kaldım olmadı kimyasal oldu kimyasalı atlattım ve şimdi yine adetim gelmedi doktorum rahim kalınlaşmam var 16 mm dedi süt hormonum çıkmıştır diye düşündüm adetim gelmeyince fakat iki kutu ilaç kullanmama ve bir kimysal gebelik geçirmeme rağmen süt hormonum 15 çıktı yani galiba şimdi tekrar geç döllenmeyle hamileyim adetim hala gelmedi