Ozge111 Kızlar bugün 19+1 olduk uygulama ya göre yolu yarılamışız bizimle aynı olanlar varmı 😍biz kızımızı bekliyoruz bel ağrısı dışında çok rahat bir hamilelik geçiriyorum şükür sizler nasılsınız 😍
-mommm98 Ozge111 bel ağrısı kıza özel mi ya oğlumda yoktu çekmedim ama bu kızımda bende çok çekiyorum bel agrisini
ErhanKubra Ozge111 Aramızda bir gün var 19+2 bende bazen iyi enerjik bazen bitkin hasta hissediyorum ama çok şükür böyle devam ederse iyiyim 🥰
Aleynacamoglu Ozge111 Canım aynıyız bende bugün 19+2 oldum çok şükür bende rahatım belim ağrimiyor cok şükür sadece burnum çok tıkaniyor onun icinde doktora gidicem hareketlerini hissetmeye başladım net çok mutluyum 💕🫶🏽
Ozge111 -mommm98 hiç bilmiyorum ilk gebeliğim ama burdq okuduğuma görevde kızda bel ağrısı oluyır diyorlar bnde fıtık ta var
Zeynepzben 19+1 iz bizde bugün bir kızım vardı 2. Kızçem geliyor bel ağrısı ilkinde yoktu mesela ama bunda bendede çok var hatta başlarda herkes erkek bele vurur dediler ama kızımız geliyor 🥰
Ozge111 Aleynacamoglu ben henüz hissetmiyorum sadece elimi koyunca kalp atışı gibi oda bebek sanırım 😊
Limon06 Bizimde kız ve belim ağrıyor kalçadan bacaga doğru 10 dk yürüyünce hemen başlıyor cok aktif hareketli bir insanım 8 sene ayakta calıstım ama sımdı ayakta duramıyorum bıraz dinlence gecıyor Allahtan uzun süreli ağrılar değil buna şükür 🤲🏻