Elcintugce Kızlar ben 3 haftalıkken fark etmiştim ve değerim 32 çıkmıştı bana çok düşük gibi geldi şimdi 6 haftalık oldu sanırım yarın gidicem doktora ama ben bu değeri çok kafaya taktım
Ymn3535 Elcintugce takma hiç canım ben pazartesi idrar testi yaptım pozitif çoktı gittim kan verdim 5.72 çıktı yarın doktora gitcem. Benimkine bakınca seninki gayet iyi gibi
Mrvcldr Elcintugce hayırlısı canın olumsuz düşünme doktorunla neden düşük diye konuştun mu peki döllenme geç olmuştur belki benimde 4 haftaya yakınken 2300 lerde çkmıştı
Elcintugce İnternette bazı yerlerde çok düşük olduğunu okudum Hatta bu tip düşük değerlerde düşük ihtimalinin de yüksek olduğunu okudum o nedenle merak ettim açıkçası
Hsna1 Elcintugce hic oyle düşünme benimde 4 ay once ilk test sonucum 257 çıkmıştı ama 1hafta sona düşük yaptim hemde en son 5 hafta lik betahcg 4bin kusurdu nasıp olmadı Çok şükür suan 7 hafta lik hamileyim 1 hafta sonra insallah kalp atışlarını duyucaz . Senin içind e herşeyin hayırlısı olsun insallah sağlıklı bir hamilelik geçirir evladını kucağına alırsın. Haberdar et olurmu
Hsna1 Edirefp normalde 7 hafta lik olması gerekiyor hesaplarımıza gore ama doktorum 6 hafta lik olduğumu 7.haftada kalp atışı duyulacağını soyledi
Elcintugce Bakalım Kızlar yarın gidicem suan son adet tarihime göre 7. Haftadayım iniallah her şey yolundadır
Elcintugce Mrvcldr aslında bende çok bilmiyordum ki canım 3 haftalıkken gitmiştim ve sadece Rahim sağlıklı sağ yumurtadan döllenmiş 2 hafta sonra gel kan tahlillerini yapalım dedi
Kubra_miray_szr Hsna1 benimde bebiş aşağıda 31 haftadayim gerçekten zor bide erkek acaba erkek bebekelr mi aşagida olur bende bilemedim😁😁
Mrvcldr Elcintugce ya da birde başka bir doktora git istersen bnmde ilk doktorm hç bir sey demedi bu en son gittiğim o eski tahlillrde bile net konuşurduki nsl sze bir sey dememiş fln dedi
Elcintugce Mrvcldr canım yarını bekliyorum bakalım ne Dicek ben hiç bir belirtide hissetmiyorum endişemde bundan Adet gecikmesi ve kaşık ağrısı vardı şimdi o da yok
Mrvcldr Elcintugce bakalım haber et canım banada ama belirti olmayabilir bnmde yok öyle ağrım fln kusmam o herkeste olmayabiliyor
Gzmdnz Ben bugun gittim doktora sat 6 aralık beta hcg 13160 çıktı doktor haftasına göre normal dedi keseyi de gördük çok şükür şimdi haftaya kalp atışlarını ve kesenin büyüme gelişmesi için bekleme evde yatıyoum büyüsün 😊😊
Hsna1 Elcintugce çok sevindim canım darısı başıma 1 hafta sonra gidicem insallah bende kalp atışları icin ❤
Akyuzmeervee Benimde ilk beta hcg 111 çıktı üçgün sonra 219 çıktı 2 gün gecti 550,94 çıktı suan 1000 lere ulaşmış doktor oyle söyledi bakalim hayirlisi insallah