senoski Spor yapmıyorum ama gün içinde hareketliyim kendimi hiç kısıtlamadım. Böyle olanlar bir zararını ya da faydasını gördünüz mü?
bombshell senoski ben hiç durmuyorum. Şimdi oğlum var o yüzden duramıyorum ama ilk gebeliğimde de hiç durmadım yerimde. Normal doğum yaptım kesisiz. Çok da kolay oldu. Hareketime bağlıyorum ben. İnşallah ikinci doğumumda da kolay olur🙏🏻
dilay_06 senoski her gün yürüyüşe gitmeye çalışıyorum evi süpür sil toz al vs çok yatmıyorum İnşallah kolay olur
Hizligonzales senoski ilk gebeligimde yuruyus yapiyor merdiven inip cikiyordum acilmam cok guzeldi hizli ilerledi ama sancim sikintiliydi. Bu gebeligimde daha da hareketliyim cunku 1bucuk yasinda oglum ve sabahtan aksama kadar dogru duzgun oturamiyorum bile ins kolay olur bakalim
-mommm98 senoski ilk gebeligimde köyde kayinvalidemin yaninda mısır da kırdım fındık da topladim her iş yaptım ve yerinde durmayan cocugum var bu hamilelikte yattım çünkü ilk gebeligimde ben işlerle uğraşırken bjr arkadaşım hep yatti ve cocugu aşırı sakin uyuyan yerinde duran cocugu var onunda oğlan benimde oğlan ama benim ki götünde kurt var sanki tobe oturmaz hastayken bile oturmaz sünnet oldu yine oturmadı yani anne ne yaparsa cocuk dogunca da onu yapıyor oturmuyor başıma bu geldi bilmiyorum ya olacağından yada doğru bu gebelikte yattım hep bakalim köye gidicem ama yine insallah yatabilirim yine
senoski bombshell ay darısı başıma. Böyle eğilip kalkarken ev işi vs yaparken tabi dikkat ediyorum ama kısıtlamıyorum sürekli yatmıyorum. İnşallah faydası olur.
minikoannesi123 bombshell gerçekten faydası oluyor mu, yorumunuzu görünce çok mutlu oldum 😊 hem ise gidiyorum hem de evde çoğu işi dikkat ederek kendim yapıyorum, gün içerisinde dışarıda ya da evde çoğunlukla hareket halindeyim inşallah kolay bir doğumum olur
bombshell minikoannesi123 hareket çook önemli. İnanın çok faydası oluyor. Kendinizi zorlamadan yada herhangi bir tehlikeniz yoksa gün içinde hareket halinde olmak, 20 dk tempolu yürüyüş yapmak çok iyi. Ben doğum yaptığım gece bile avm deydim😂
Feyzaclk dilay_06 ben de cok haraketliyim ama artık istesem de yapamıyorum işlerim yarım kalıyor bazı şeylere gücüm yetmiyor :(
Sibeldl12 senoski ilk gebeliğimde doğuma kadar çok hareketliydim,yerimde durmazdım. Her akşam yürüyüşler yapardım. Doğuma gittiğimde açılmam güzel gidiyordu ama bebeğimin kalp atışı yavaşlayınca acil sezeryana alındım 🙃
Havvaacoban1 Kızlar bende bir markette kasada oturarak çalışıyorum bazen ayakta duruyorum belim felan ağrıyor biraz market içinde dolanıp tekrar kasaya geçiyorum ve akşamları mağazayı siliyorum kapanışta bunlar bana bir sıkıntı olmaz dimi ilk gebeliğim heyecanlı ve koruyucuyum ara ara endişelerimde oluyor tüp bebek ile bebek sahibi oldum hamileliğimin 8 haftasına yeni girdim.