ozlemmkorkmazzz benim kızımda çok hareketliydi ve kundak yapmamdan nefret ederdi özellikle ellerini hareket ettiremediginde krizlere girerdi o yüzden hiç yalnız bırakmazdım ve hic üzerine ince de olsa bir örtü örtmedim reflü yatağına koyardım o skeilde daha rahat olurdu içim