Merve7141 Tecrübeli anneler, doğuma az kaldı sütüm gelmezse ne yapmalıyım mama vs hangisinden almalıyım hastaneye götürmeli miyim ?
Ebrarkubra Merve7141 canım bence hastaneye götürme mama falan sütün gelmesi zaman alabilir Doğumdan sonra sıcak bir düş süt kanallarını açarak sütün gelmesini kolaylaştırıyor Bol su tüketimi Ve anason tohumu cayi süper süt yapıyor bence önce bunları denemelisin Ve bebeginle ne kadar temas o kadar süt demek
Bbkk Merve7141 doğumdan sonra çocuk doktoru ebeler kontrol geliyor eğer gelmezse bilgi verirler ama gelmiyor diye de emzirmeyi kesmeyin çocuk ne kadar emerse o kadar çabuk sütünüz gelir bulabilirseniz doğuma yakın kavun yiyin onun faydasını çok gördüm ben
Ervaaa Merve7141 bence mamaya hemen yönlenme benim sezeryan olmama rağmen ilk gunler gelmedi ama sık sık emzir sen iyi beslen bir süre sonra gelecektir eminim ama durum akside olabilir o zaman elbet mama verceksin cok takılma aklına getirmemeye çalış zamana birak inşallah cok hiç korktuğun giibi olmaz
Kelebekk-0307 Merve7141 özelde doğum yapacaksanız zaten hastanede veriliyor mama gerçekten süt gelmiyorsa bence götürmeye gerek yok gelmezse diye bir düşünceye girmeyin o bile etkiler çünkü en ulaşılabilir şey hem en kötü bir eczaneden alırsınız.
Kelebekk-0307 Merve7141 ten teması yeterli miktarda su her fırsatta uyku bol emzirme ılık duş ve sonrası güzel bir masaj sütün gelmesi için çok önemli bunun yanında takviye şeyler de tüketirseniz hemen yeterli sütünüz olur. Sütüm var mı yok mu yetiyor mu yetmiyor mu düşüncelerinden kurtulun bunlar da çok etkiliyor