_tuuggcce_ ben duştan çıktıktan sonra kullanıyorum çok güzel nemlendiriyor cildi, bir de akşamları yatmadan önce sürüyorum normalde. Günde 1 kere olması şart değildir bence hiç öyle bir şey duymadım, zararı olacağını sanmam. Sadece tüyleri beslediği için hızlı uzatma etkisi varmış ama zaten tüylenme olduğu için onu dikkate bile almıyorum ben açıkcası