Mervedrm Merhaba kızlar 27 haftalık hamileyim bu gün kıyafetimde bır ıslaklık hissettim anlam veremedim su falan geldi sandım sonra artınca baktım ki göğsümden geliyor süt inmesi için çok erken değil mi ya
mervesefs55 Mervedrm sütyeniniz sıkı olsun beni doktor uyarmıştı ben rahat etmek için takmadığımı söylemiştim tam tersiymiş
mervesefs55 Mervedrm takmamız lazımmış sende tak Allah korusun telaş yapma erken doğuma sebep olabilir miş bana o zaman öyle dedi doktor daha dikkat et son haftamdayım artık saldım