tugceetiin07 Merhaba herkese 21 haftalık hamileyim ellerimde inanılmaz uyuşma ve şişme var sebebi nedir sizce çok rahatsız ediyor beni yaşayan varsa benimle paylaşabilir mi ?
Salcalimakarna tugceetiin07 benim de ellerim inanılmaz şiş ve uyuşuyor ve de ağrıyor magnezyumu 2 ye çokççıkardı doktorum tuzu falan yasakladı ama geçmedi ben de atel aldım yine de devam ediyor 34+4üm 28.haftadan beri çekiyorum doğumdan sonra geçer inşallah
tugceetiin07 moooms hayır kendi doktorum yazmadı sağlık ocağına gitmiştim o yazdı doktoruma danışmadan kullanmak istemedim
Salcalimakarna tugceetiin07 ben de tüketmiyorum hiç aram yoktur ama oldu bende de malesef olucağı varsa oluyor demekki :/