Kozlar gebelık başından beri enfeksıyonum vardı zaten azalıyor ama bitmiyor hıcnır sekılde neyse 35.haftaya geldim şu son 1 haftadır vajınada kaşıntı başladı kaşıyorum bazen dayanamıyorum kanıyor bu seferde kıpkırmızı içi milli yağı kullanıyorum ıc çamaşırında sık degıstırıyorum başka onerı var mı en azındna kaşıntı giderici travazol kremımide bulamadım süremedım o yüzden ona da bakıcam yine bunlar harici kaşıntı giderici varsa öneriniz alırım