Sesssi ay teşekkür ederim ben doktoruma sormak zorunda kaldım. Size de yardımcı olur çözüm inşallah DULCOSOFT SOLUSYON diye bir sıvı içecek önerdi günde 3 kapak içiyorum içme suyuma katıyorım. Bunu hamileler emzirenler hatta bebekler cocuklar herkes içebiliyormuş dışkıyı yumuşatıyor. Sizinde aklınızda olsun, bende çözüm ararken zorlanmıştım. Birde makatıma zeytinyağı sürdüm pamukla biraz iyi geldi. Sevgiler