Kızlar daha önce de post açmıştım 2.bebişi düşünüyoruz doktorumunda tavsiyesiyle bu ay denemeye başladık pko var bende ama ilk bebeğime istediğimiz ilk ay hamile kalmıştım adetlerimde düzenli en geç 35 güne kadar olurdum. Geçen hafta ovulasyon piki gördükten 9 gün sonra betahcg baktırmıştım (erken olduğunu biliyorum 😅) negatif çıktı daha sonralarda da erken gebelik testlerinden yaptım en son cuma günü yaptım ama negatif dün adet olacağım sandım kasık ve bel ağrımdan bugün 35. Gün bitti ne gelen var ne giden benim gibi testleri negatif çıkıp sonradan pozitife döneniniz oldu mu ? Bebiş yoksa da biran önce adet olmak istiyorum 😔