Kızlar benim ikilim riskli gelmişti fetal test yaptırdım şükür temiz cıktı 14.haftada cinsiyeti öğrendik biz ve ben dayanamadım alışverişim bitti denicek kadar az kaldı insanlar bi yarılsaydın bi detaylıya girseydin 20 den sonra cok gebelik sonlandıran var diyip moralimi bozdular detaylı herkesin problemlimi cıkıyor