18+6 haftalık hamileyim normalde bebeğimin hareketlerini hemen hemen her gün hissediyordum geçen perşembe günü karın ağrım başladı normaldir dedim takmadım cuma günü köye giderken yoldan dolayı arabada biraz sarsıldım karnımı biyere çarpmadim ama araba sekti falan oda çok şiddetlendi ağrım ve 2 gündür bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum korkuyorum açıkçası hareket etmesi için ne yapmalıyım