Antalya0772 Tgcgkhn bende 5 aylık hamileyim hiç paylaşım yapmadım akrabaların çoğu bile bilmiyor hele cinsiyeti kimse bilmiyor :)
Antalya0772 Ben nazara çok inanıyorum ailem dışı çalıştığım için karnimdan bilindi yoksa evcil biriyim iyice saklardim sonuna dek :)))
Antalya0772 Doğun edilcek hafta bile söylenmez doğum zorlaşır bunu da not düşeyim inanan inanır inanmayan inanmaz :)
Eemoom Yagmur75 evet. Sormuşsun. Bende fikrimi söyledim. Eleştiriye açık değilsin madem sorma sende. İşine gelmedi tabi cevabım.
guzelanne01_ Yagmur75 yani canım nazarın dışında Ben şahsi adıma atmıyorum 3 arkadaşım var çok sevdiğim kişiler Bebeği olmuyor Niye üzüm onları Seninde varsa hiç atma bence illa atmak istiyorsan en azından kalp atışını filan duy öyle at bence İlk 3 ay derler söyleme büyükler
adatuna Benim aklımın ucuna nazar gelmez hiç, herkes paylaşıyor kimsenin başına bir şey gelmiyor. Sadece milletin gözüne hamileyimi sokmak istemiyorum bana cringe geliyor
Ebrar0122 Eemoom siz insanlara neden böyle kırıcı yorum yapıyorsunuz kaçtır denk geliyorum buradaki insanlar iki can taşıyor ve duygusallar bu yüzden daha hassas yorum yapmayi deneyin.
Eemoom Ebrar0122 nesi kırıcı pardon ? Herkes herkese canım cicim yazmak emojiler atmak zorunda mı ? Paylaşma korkuyorsan dedim. Nesine kırılacaksınız bunun ? Daha 5 haftalıkmıs. Yolun başı. Nazardan korkuyorum diyor. Eee paylaşma dedim bende. Ne var bunda. Kalpli emojiler atsam yapmacık yapmacık canım cicim desem hoşunuza gider ama. Bir onlar iki canlı zaten. Her şeye de bu kadar alınacaklar madem kullanmasınlar. Yoruma açık bir yerde soru sormuş bende paylaşma korkuyorsan diyerek fikrimi belirttim. Bu kadar basit ve net
Kalbiimde2can Yagmur75 bence coooook erken söyle bi 13 haftalik olsun ben 28 haftalik oldum hala bisey paylasmiyorum sosyal medyada burda tek bir kere paylastim gecen haftalarda kimsenin görmesine bilmesine gerek yok bence kimin ne gözle baktigini bilemezsin