annekuzusu_ RNurr evet yalancı sancı özelikle sabahlari oluyo regl oluyormuş gibi ağrı oluyor geciyo siddetlenmiyor bende 35.haftamda öyle şeyler yaşadım şuan 36+6daym hep oluyor öyle ama geçiyor geçmezse gerçek sancidir
Bebisinannesi29 RNurr bende 35+6 yım. Aynı anlattığınız gibi arada regl ağrısı gibi ağrılarım oluyor pozisyon değiştirince geçiyor. Aynı şeyi hissettiğimize göre böyle oluyor herhalde 🥲😄
SU55 Bende burada bekleyim. 30+2 yim bugündür sanki regl olmuşum gibi sıcaklık hissediyorum sanki bir şey akıyor hissi oluyor vajinamda🙈 bebeğim çok baskı yapıyor gibi bir huzursuzum. Normal mi acaba ?
RNurr annekuzusu_ Bugün ilk defa yaşadım bunu 😂 şuan dinleniyorum bakalım geçicek mi bu doğum başlangıcının habercisi mi peki