1Gunes Kızlar bebegim 2 ay 20 günlük sadece geceleri 1 kez mama veriyorum aptamil dedi doktor ama bebegim içince kusuyor. Sma gaz yaptı olduğu gibi attım mamayı. Hipp denemeyi düşünüyorum kullanıyor iseniz yorum yapar miisniz?
NobleMom 1Gunes ben kızıma iki yaşına kadar başka mama kullanmamıştım. Çok memnundum. Şimdi gene gerek olursa hipp alırım
2prensessannesi 1Gunes bende kizima hep hipp kullandim mamalarin arasinds en iyisi en az katkilisi hipp
cakebabe 1Gunes aptamil öneren doktorlara uyuz oluyorum ya acayip şekerli bi mama bebeği sadece şişiriyor kilo aldırıyor şekerli olduğu için hipp güzel golden goat baby goat da güzel keçi sütlü o da pahalı sadece biraz