Ah kardeş ah 5 senedir çekiyorum 3 tane boyun fıtığım var son derece düzleşme var omuz düşüklüğü var. Ve hamileyim benimde ağrılarım çok oluyor önceden dicloren küçük kırmızı hap kullanıyordum son son oda kesmiyordu bende ilaç kullanmayı tamamen bıraktım şimdi de agridiginda zaten birşey içmek yasak bende öyle ağrı cekiyorum yatırıyor hep