Bernasnli Kızlar hello sizde de hamilelikte aşırı cilt ve vücut yağlanması oluyor mu her gün duş alma ihtiyacı hissediyorum sizde de oluyor mu? Çatlak oluşmasın diye krem yağ aldım ama bu sebepten kullanamıyorum
annekuzusu_ Bernasnli benimde çok yağlı cildim özellikle burun çevrem ve yüzüm çok kötü minik minik sivilceler döktü çok üzülüyorum yüzüm mahf oldu 🥺
Newanne Bernasnli Benim de aksine aşırı kuruma var. Özellikle ilk haftalarda pul pul oluyordu. Krem , bakım yağı kokuları da tiksindirdigi için hicbisey kullanamıyorum
Bernasnli annekuzusu_ sivilce falan yok şükür , önceden böyle değildi ya 2 haftadır aşırı yağlanmaya başladım
Newanne Bernasnli Yok kullanmiyorum. Normalde bebek yağı kullanırdım ama koku hassasiyetinden dolayı onu da kullanamıyorum