Sanie Nergiz1 bende 35 haftamdayım canm benim karnım seninkine göre daha yukarida sanırın düşmüş seninki Ama yinede doğum icin Allah nasıl yazdıysa canm. Umarım sağlıklan bebişlerimize kavuşuruz hepimiz. 🤰🤲🧿💕🌸
HanifeAsya Nergiz1 bana karnınız baya büyük geldi benim karnım küçük galiba 😀 benim bebek hep aşağıda büyüyor başından beri hiç yukarı çıkmadı bide cinsiyet erkek mi erkek karnı sivri olur derler bizimkiler benim karnım yayvan baya
Nergiz1 HanifeAsya her gören sen kilo almamışsın bebek almış diyorlar 😀 o yüzden karnım büyük ayrıca zayıf biriydim hep karnım ileri gitmişti
Duygunur007 Nergiz1 benim göbeğimde aynı herkes erken doğum diyor ama dedikleri gibi iki üç hafta böyle durabiliyor göbek 3 gebeliğim benimde
Nergiz1 Bereket4153 baş geliş demişti doktor arada ağrım oluyor amma velakin uyusam dinlensem geçiyor..
HanifeAsya Nergiz1 bende öyle 10 kilo aldım sadece 52 ile hamile kaldım ama koz karnı erkek karnı gerçekten farklı 😀benimde kızım olacak inşallah 36+2 tiz bugün