Berkos arkadaşlar 3 kere beta takibi yaptırdım. İlki farklı laboratuvar diğer ikisi ayni laboratuvarda.. beta 1296 akşam saat 8 buçuk gibi 2.beta 2491 saat gece 11 buçuk gibi 3.beta 3918 akşam 8 buçuk normal mi acaba ? hiç geçmeyen karın ağrım var 😵💫
elifbzdmr28 Berkos artış güzel canım iki günde en az yüzde altmış artması yeterli zaten ağrı da yerleşme ağrısı olabilir canım merak etme korkma ama ağrın geçmezse git yine doktor aicin rahat etsin
znkara Berkos karın ağrınız çok normal yerleşmeye çalıştığı için ve rahim genişlemeye başladığı için kasılmalar adet sancınız gibi ağrılarınız olacak bu değerle muhtemelen keseyi görürsünüz kanamanız yoksa endişelenmeyib
Mervee1296 Berkos sonuçlarınız normal zaten her labratuvar sonuçları arasında fark olabilir benim tavsiyem tek lab üzerinden ilerlemeniz çünkü cihazlar farklı. İnşallah birşey olmaz dua edin
Berkos elifbzdmr28 acile gittim ama hiçbir şey yapmadılar kadın doğum da yoktu sadece beta baktı.. sonucu gösteremedik yerinde yoktu mutmelen kadın doğuma git diyecekti.. Ama karın ağrım hiç geçmiyor…
elifbzdmr28 Berkos e nabizdan sonucuna kendin bakabilirsen bak canım en azından artışı görürsün onun dışında ağrın geçmezse kadın doğuma git yine de sen bı görün ama stres yapma bebeği etkiler
12345ayse Benimde son adet tarihim 14 Nisan 8 Mayıs -155 10 Mayıs -393 12 Mayıs -711 14 Mayıs 1250 geldi Benimde düşük geçmişim var bende korkuyorum ama kötüyü çağırmamak lazım içinizi ferah tutun sizce benim değerlerim nasıl?
Berkos elifbzdmr28 elifbzdmr28 betam artmış 2 gün önce 2491 idi bugün 3918 tam 48 saatti doldurmadım ama.. 45 saat sonunda verdim tekrar beta.. Karnımdaki ağrı geçmiyor bilemiyorum 🤕
elifbzdmr28 Berkos Çok sevindim canım hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin inşallah 🥰