Buglem- Kızlar bir haftadır karinda sertleşme ve sancım vardı hastaneye gittim cuma günü dogum sancısı değil demişlerdi ama bugün afedersiniz tuvaletim var gibi ikinma isteği var birde bebek hareketleri normale göre biraz daha az acaba dogum belirtisi mi
elifbzdmr28 Buglem- hareketlerde azalma varsa hiç bekleme doktora git canım , ıkınma isteği zaten doğum belirtisi