Meltemgnss Haftaya kadar mide bulantılarıyla cebelleştim yemek yiyemedim herşey burnuma kokuyordu ama şükür bitti . Şimdi de deli gibi yeme isteği başladı birden kilo almaya başladım nasıl önüne geçerim bilmiyorm ya çok mutsuzum böyle olmasından
xbebegimx Meltemgnss 15 haftaligim prilam icmezsem hala kusma devam ediyor icince de bulanti olmuyo istah aciliyo yarim saate bir acikiyorum kuruyemis yogurt salatalik falan atistiriyorum🙃
aysee-yakupp01 Meltemgnss bende 18. Haftamdayım bulantılarım hala devam ediyor ama benimde aynı şekilde aşırı derece iştahım açıldı sanki hiç doymuyormuşum gibi hissediyorum dur dememiz lazım kendimize 🙈😂
Sena00 Meltemgnss 27. Haftadan sesleniyorum şimdi ekmeğe çikolata sürüp yedim 😂 son aylarda daha çok boğaz açılıyor halbuki saat 4 gibi tıka basa yemiştim
adatuna Meltemgnss sağlıklı yemeye çalışıyorum bol meyve, sebze yemeği, yoğurt ve süt tüketiyorum. Çok açım hep açım
minikoannesi123 Meltemgnss tam olarak o haftada iştahım açıldı ve bir anda kilo aldım😁😁 ben önemli olan bebeğin ve benim sağlıklı olmam dediğim için umursamadım kilo almami ama eğer kafaniza takiyorsaniz kesinlikle dengeli beslenin😊