YaseminEmre58 Annelerim merhaba. 28 haftadayım. Aşırı bir kaşıntım var mantardan şüphelendim onerebılecegınız bir şey var mı ? Mahfoldum
Ervaaa YaseminEmre58 benim bi ara vardı doktorum bol bol nemlendir lakin geçmese muhakkak cildiye görün demişti
Senbenimmucizem YaseminEmre58 bende de aynı sıkıntı vardı triotler düşük çıktığı içinmiş .. karaciğer enzimlerine baktır
Sbry98 Bende öyleyim 22 haftalık hamileyim felaket kaşıntım var araştırıp duruyorum ne kullansam ne yapsam bilemedim, doktora gitmeme de daha var 😕