Kızlar bugün farkettım baya sümsüksü çok katı yani akıntı bez de koydum önüme afedersiniz baya katı katı normal mı acaba agrım sızım yok 3 gun once idrar kan bütün tahlillerim yapıldı bu arada hepsı temız cıkmıstı enfeksiyon da yok yani aynısını yaşayan varmı