HanifeAsya Tubakasap ilk mi 2. Doğumunuz mu acaba bana doktor gün vermedi ya duruma göre bakarız de bi heyecan korku arası bişeyler var bende de
ayseeray1 Benim de kontrolum vardi, doktor 25 mayista nstye çağırdı, sanci varsa yapariz sezeryani dedi,sanci yoksa 30 mayista yapariz dedi,bide bende gobek fitigi baslangici varmış..
Tubakasap ayseeray1 aaao zaman beklemek anlamsiz bence nasıl ikinizde sağlıklı olcaksaniz öyle olsun inşallah
Tubakasap HanifeAsya ilk dogumum benim normalde normal bekliyorduk nefes darlığı problemim olduğu için ortak karar sezeryan aldik gun geçtikçe nefes darligim artiyor diye. en erken en uygun 38 +3haftasina gün verdi
HanifeAsya Tubakasap 36+2 oldum erken doğum riskim vardı benimde 36 ya kadar yattım artık serbestsin dedi doktorum sancıların karar verecek duruma dedi bende hiç normal düşünmüyordum bakalı 22 sinde kontrolüm var o zaman ne diyecek