EdaDeyis Hanımlar 21 haftalık gebeyim. Gebeliğim boyunca 3. Kez Grip oldum tat ve koku kaynım var nane limon içiyorum ama ne fayda halsizlik de cabasi nasıl geçireceğim bu illeti ve bu kadar grip olmam normal mi 😢
Amineazra EdaDeyis sarımsaklı tarhana çorbası iyi gelir bir de bir fincan kaynar suya bir tatlı kaşığı bal az limon sıkıp günde 3-4 bardak içebilirsiniz inşallah şifa olur 🌸