RCLale Kızlar 9+0 haftadayim. Bu gün kahverengte akıntı geldi. Ağrım falan yok herzamanki gibi ara sıra azıcık bir ağrı oluyor. Çok gelmedi normalmidir. Başına gəlib devam etdirə bilən oldumu hamileliğini ?🥺
senae RCLale Doktorunla iletişime geçmen daha doğru olur. Bende kırmızı kahverengi bir lekelenme daha doğrusu kanama oldu. Doktorum bunun kahverengi olması risk durumunu düşürür dedi. Kırmızı olandan korkuyoruz dedi.
Gdmr bence de git benimde o haftada gelmişti kahverengi akıntım progestan vermişti fitil olarak korkulcak değil güzelim herkeste oluyorrr şuan 21+3 olduk
RCLale Gdmr evet bende de olmuştu 1 2 kere iğne söylemişti. Şimdi yazdım doktoruma bakalım ne digecek
Toprak-Elif Bende de var lekelenme iğne ve ilaç verdi yatıyorum şimdilik… Başladığında 7+2 idim şimdi 9+4 oldum daha azaldı ama mutlaka doktorun görün
Merrviss Kahverengi akıntıyla birlikte kanda gelmişti benden ve regl sancısı gibi kasıklarımda ağrı oldu bunlar önlemli geç olmadan doktora gitmeni ya da varsa iletişim numarası hemen arayıp söylemeni öneririm