Hemen doktora git ama kötüye de yorma pozitif düşünmeye çalış ben 4-5 haftalıkken sürekli kanamalara maruz kaldım 2-3 acilde aldım soluğu her gidişimde kese büyümüştü ama bebek yoktu sonra boş gebelik heralde kanamalar fln olduğuna göre dedim 1 hafta bekleyip özele gittim kalp atışını duydum.