Ceren1993 Kızlar Perşembe 44,7 Pazartesi 227 Pazar 2615 (Hesaplamaya göre 1800 filan çıkması gerekiyordu ) kafam karıştı niye bu kadar yüksek çıktı yarın kese gözükür mü
Yagmure Ceren1993 normal canım en az iki katı olmalı deniyor fazlası da olabilir bir sorun olduğu anlamına gelmiyor
mervekocogl Ceren1993 67 186,5 1124 Benim de 2+3 gün arayla bu şekildeydi sağlıkocağındaki doktor belki ikiz gebelik olabilir demişti ama tek gebelik, gayet normal ve güzel yükselmiş sağlıkla kavuşun yavrunuza gözünüz aydın 🌸
Sevensevilen Ceren1993 sorun yok Merak etmeyin. Artık kan vermenize gerek yok. Sağlıkla gelsin bebecik 🌸 6. Hafta gibi gidin.
mervekocogl Ceren1993 ben bu sonuçlardan 12 gün sonra gitmiştim görmüştük, 1 hafta sonra gidin bence daha net olur
Kuzuluanne Ceren1993 Sadece keseyi görmek için gitmeyin biraz sabredin ve 7. Haftada gidin derim çünkü keseyi görselerde bebişi görmeyince bir daha bir daha gitmek durumunda kalıyorsunuz ve bazen doktorlar kötü ihtimalleri söylüyor boş yere üzücü oluyor ☺️