Nergizos ya saçma sapan bir durum oldu açıkçası artık sinriden çıktım hastaneden. Kadın doğum acili var ama o kadar kötü bir deneyim yaşadım ki. 4 gün sonra da randevum vardı. Nst de bir şey çıkmayınca üstünde durmadım😄 enfeksiyondanmış meğer🥲 bilsem ne kadar sinirim bozulsa da beklerdim valla😵💫😵💫 başka bir hastaneye daha gittim bir şey dedi antibiyotik verdi. Ama işe yaramıyor açıkçası 😪hala aynı şeyleri yaşıyorum🥺 bir de antibiyotikten çekiniyorum. Ama kullanıyorum. Bapcağımı şaşırdım. Şuan gittiğim hastane tam teşekküllü kadın doğum araştırma hastanesi o yüzden yarın inşallah iyi çıkar sonuç ya 😵💫
Antibiyotik yazan da aciline gittiğimde araştırma hastanesiydi.