Kızlar doğum yapalı 2 ay 20 gun oldu ilk reglimi oldum bugün 6.gün gebelik öncesi 3 5 gün süren reğilim şu an 6 günde ve baya baya kanama oluyor acaba bundan sonra ki süreç hep böyle mi olacak acaba düzen mi bozuldu yoksa ilk regl olduğu iicn mi kanama çok sizlerde nasıldı acaba