bestenursancar Herkese merhabalar 32.haftadayım aşırı şekilde alt taraflarımda ağrım var ay sonunda doktor kontrolüm var doktoruma daha önce sorduğum rahim genişleyip bebek büyüdüğü için normal olduğunu söyledi ama bugün biraz fazlalaştı bu durumu yaşayan var mı ?
Sulte bestenursancar 31 haftaligim inan vende de var 27 28 den beri geceleri ozellikle saga sola donerken asiri ageiyor
Cicek_1 Evet bebek büyüdüğü için oluyor benim günlerce sürüyor kanaman falan yoksa doktorda normal dediyse korkma
bestenursancar Benimde günlerdir var arttı bu ara otururken uzanırken her şekilde var daha şimdiden zorlanmaya başladım.Rabbim yardımcımız olsun