sfnr0 Hanımlr merhaba, Montessori tarzı mobilya aldım. Yatak ölçüsü 90×190cm. Bu ölçülere göre pek nevresim takımı bulamadım. Siz nasıl yaptınız? 100×200 alsam çok büyük durur mu?
Hizligonzales sfnr0 hayir durmaz neden dursun hatta mumkunse lastikli alin carsafi vs tavsiyem nevresimden ziyade yastik carsaf seklinde almaniz zaten en az 3yasina kadar yorgan vs kullanmazsiniz uyku tulumu kullanirsiniz oglum suan 1bucuk yaşında baza alacagim sadece yastik carsaf seklinde alicam cunku yorgan vs ortmuyolar bide sakincali normaldede
tubimom sfnr0 valla ben bebekken aldım o yataktan kumasciya gittim bebek için nevresim takımlarından metre işi alıp üç tane etrafını diktim zaten tulum giyiyor hala onları kullanıyorum beş yıl olacak 😀
sfnr0 Hizligonzales teşekkür ederim tavsiyeniz için, doğru söylüyorsunuz aslında yorgan kullanmayacaksa nevresime gerek yok.
tubimom sfnr0 benimki bebeklikten beri deli gibi yatıyor. İyice hareketlendi günden beri giyiyor. Yatağa Çarşaf şeklinde alın yeterli oluyor beş yaşına geldi hala tulum giyiyor üstü örtülü olmuyor gece kesinlikle