Arkadaşlar yarin sezeryan oluyorum sabah cok tuhaf hissediyorum kendimi nedense boyle dokunsaniz aglicak gibiyim neden bilmiyorum. Acaba alışabilecek miyim nasil yapicam bakabilcek miyim vs cok soru oluşuyor kafamda duygusallik çöktü korkuyorum nedenini bilmiyorum size de oldumu neler hissettiniz acaba tecrübeli anneler ❤️