Bbbsr Kızlarr 13 haftalık hamileyim artık beyazlarım cok cıktı ve kendimi kötü hissediyorum saçlarımı boyatmak istiyorum bildiginiz marla doğal saç boyası varmı doktorruna bu konusyu danısan varmı
eliifgurr Bbbsr ben danıştım ama asla ne normal boya nede doğal boya önermedi hatta özel günlerde bari sprey boya sıkayım dedim onu bile kabul etmedi eğer çok rahatsız ediyorsa 4. Aydan sonra güvendiğin bir yerde doğal bir boyayla boyat dedi🥹
Birglbiray 5 ay boyamadım ilk 3 ay önerilmiyor daha sonra doğal boya ile kokuya maruz kalmadan öneriliyor. Ama biraz idare edin bence doktorunuza da danışın muhakkak 🌺
Bbbsr eliifgurr yok ama tahmin yaptı kıza benzetti bugün bi doktora daha gittim o da öyle söyledi ama daha erken dedi