Ozlem1661 13 haftalığız wc ye gittiğimde pembe sümüksü bişeyler gelıyor peçeteye yoğun normal mi durum yaşayan var mı? Progestan fitil oksapar iğne coraspin kullanıyorum yarın kontrolum var acile gittim bebek iyi dediler yarın doktor inceler dediler
bsr0101 Ozlem1661 aynı haftada aynı sorunu yaşadım kese kenarlarında kanama alanı varmış düşük riskim vardı hastanede yattım sonrada erken doğum riskim başladı 38+4 de oğluşumu 20 gün önce kucağıma aldım çok şükür sende yoktur inşallah bişey varsa da öyle bi ihtimal moralini yüksek tut her zaman