Bende 32. Haftadayım 3 haftadır aynı sorunu yaşıyorum. Biraz yürüyorum sağ kasığımda sağlam sancı oluyor. Hatta bazen genital bölgemde de hissediyorum. Ama normal canım yalancı sancılar başlıyor bu dönem rahim doğuma hazırlanıyor. Her ay biraz daha fazla yaşanıyor bu. Ama eğer 1 saat içinde 4ten fazla ve 30 saniye kadar süren sancıların olursa dinlenmeyle geçmezse o zaman doktora görünmen gerekiyor. Bende başta baya endişelendim bide geçmedi 4 saat falan doktorumla görüştüm nst bakıldı 28. Haftada sancı yoktu. Geçen 30. Hafta kendisi nst istedi yine sancı yoktu. Bide ultrasonda rahim ağzına bakar zaten mutlaka incelme yoksa rahat bir nefes alabilirsin 😂 Tabi her gebelik kişiye özel sen yine doktorunla bir görüş mutlaka inşallah doğru zamanda sağlıkla kavuşursunuz 🙏🏻