guzelanne01_ yaa aslında benim çatım da çok müsait normal için ilk hamileliğim de de doktorlar 4.5 kiloya kadar rahat doğurursun demişlerdi ama kızımın kilosu da 4,5 dan fazla çıkıyordu doktor da uğrasmayın sezeryan yapın geçin demiş öyle deyince öyle oldu mecbur kızım da 3800 gr doğdu birde ilk olunca acemiliğime denk geldi yoksa bende istiyorum normal denemek ama devlete gidiyorum yine yapacaklarını sanmıyorum