Merhaba Salı günü 33 bitiyor 34. Haftaya giriyoruz bugün fotoğraf çektim bana mı öyle geldi bilmiyorum tansiyondan dolayı biraz riskli bir gebeliğim var çok şükür tansiyonlarım normal ama artarsa direkt doğuma alacaklar bir kez atlattım hastanede yattım ama bu sefer olursa doğum dedi doktorum
Bir 2 Nisanda çekilmiş fotoğraf ekleyeceğim bir de bugün çok bildiğim bir şey değil burda da araştırdım ama tam anlayamadım eğer inşallah sıkıntı olmazsa 1 ay kaldı doğuma 37 bitince zorunlu sezeryan olacağım
2 NİSAN

BUGÜN
