asilbabysmother Öncelikle anneler günümüz kutlu olsun anneler 💜 17 günlük sezeryan annesiyim. Göbeği gidermek için ne yapmalıyım ya da ne zaman? Tayt veya korse kullanan hanımlar hangisini kullandınız. Beğenip memnun kaldığınız ürünleri söyler misiniz ✨
catandgirlmom asilbabysmother bende salı günü inşallah sezaryen olacağım kaç gün sonra kullanabileceğimi bilmiyorum ama hamilelik öncesi giydiğim suwenden aldığım cıntrol fit diye bir taytım vardı. Yine o tayttan alacağım aşırı sıkı toplayıp hiç rahatsız etmeyen iç göstermeyen efsane bir tayt… aşdığım kilolar yüzünden benim taytım bana olmayacaşı için mediuma girebilirsem medium giremezsem largeını alacağımmm