gamzett 2 gün önce 52,83 çıkmıştı bugün 142,05 Bir kadın doğum hemşiresi tanıdığımız daha belli olmaz demiş üzüldüm siz nasıl yorumluyorsunuz? Adetim hala gecikmedi bu arada😊
Gamzegll gamzett artış güzel bebeğim gayet iyi ama daha erken bakalım yükselme devam edecek mi kese görülecek mi bu açıdan öyle demiştir ama artış iyi
rumeyshaan gamzett benimde ilk beta degerim 31 cikmisti doktor 3 haftalik hamilesin dedi iki gunde ikiye katlanarak artti cok sukur 26. haftaya girecegizz
gamzett znkara beta 140 larda olunca kaç haftalık oluyor aşağı yukarı belli oluyor mu biliyor musunuz acaba😊
Mamacitaa95 gamzett adetten 4 gün önce öğrenmiş oldunuz o zaman siz benimde 7 gün var kan versem belli olur mu diye merak ettim
gamzett Mamacitaa95 aynen öyle oldu valla ama 7 gün biraz erken sanki, biraz daha sabredin daha güzel olur bence😊
Bircicekanne gamzett değer çok güzel yükselmiş iki gün içerisinde iki katı olması beklenir içiniz ferah olsun