Kızlar ilk zamanlar her hafta gidince muayene ye ben rahat hissediyordum şimdi doktorum ayda 1 dedi ilk defa bu kadar uzun gitmedim ve bişey olur da anlamam diye korkuyorum gitsem bu sefer de erken oluyo doktor randevusu dolu zaten içimi nasıl rahatlatıcam