asiyerz Kızlar 38 haftalık hamileyim. Gebelik şekerim var, normalde şekerimi hep kontrol etmeye çalışırım ama şimdi max 140 olması gereken tokluk şekerim 190a kadar çıktı. Bebeğime zarar verir mi çok korkuyorum
bitterciko asiyerz benim de geçenlerde 240 a çıktı . Gittiğin zaman doktor sürekli olmazsa sorun olmaz dedi