Zuzununannesi01
Canım sakın ihmal etme ben normal dedim hep kremsi beyaz dı sizin ki gibi iki gündür belden aşağı sancılarım vardı hastaneye gittim doktorum açıklık varmı diye bakarken farketti sende yoğun enfeksiyon var dedi nasıl farketmedin dedi temizledi biraz canım çok acıdı ama değdi diyebilirim bide fitil verdi sen bu enfeksiyona nasıl dayandın dedi temizledikten sonra bana gösterdi aman yarabbi dedim çok fazlaydı üstelik idrar tahlillerimde hep temiz çıkardı tüm sancılarım bu enfeksiyon kayanklıymış meğersem ihmal etme direk alttan kontrol ettir idrarda çıkmıyor olabilir vajinal enfeksiyon