ZhrHkn Elfibrhm2609 evet canım ben hamile kalmadan önce abartısız üç öğün icerdim🙄Şimdi teke düşürdüm doktorumada sordum bı zararı olmaz dedi her gün bir fincan tüketiyorum ☕ 🤰❤
Ebi Elfibrhm2609 ayyy eşim bazen istiyo bana hiç içirmiyo yapıyorum bilerek biraz fazla yapıyorum napıyım bunu dökiyim mi yazık diyip içiyorum 😂😂 zararlı değilmiş bak deyip akşam göstercem bu postu 😅
Thegurgenc Elfibrhm2609 bende hamile kalmadan once her gün abartısız 3 fincan iciyordum fakat hamile kalinca tiksindim resmen kahveden kokusuna tahammul edemiyordum ama 4 ay sonra tekrardan basladim hergun 1 fincan iciyorum muhakkak kalbe iyidir hemde yag yakar 🤗🤗🤗🤗
Elfibrhm2609 ZhrHkn aynen bende normalde çok seviyordum hamilelik dolayısı ile 1 fincana düşürdüm üstelik telvesini de yiyorum 😀😀33 haftalığız 🌸
Kizimveoglumm Fatmabulat bildigim kadariyla türk kahvesinde kafein yok sınır koymuyorum ben canım istedigi zaman içiyorum 😊😊😊🙏🙏🙏
BesteCanerKutluzolu Elfibrhm2609 ay evet ya kokusunu dışarda duyduğumda bile kendimden geçiyorum resmen🤣🤣 Ben kendimi tutmasam günde en az iki üç içicem de doğuma kadar sadece 1'taneyle yetinmeye çalışıyorum🙂
BaharYlmaz Ben de çok seviyordum hamile kalmadan önce fakat çarpıntı yapmaya başladı ikidir bende içmiyorum
Elfibrhm2609 Ebi evet canım çoğu gitti azı kaldı şükür 49 günümüz kaldı kız bebeğim olacak inşallah hayırlısıyla 😍😍
Dilaracls Hamileler icin sakincasi olmaz dimi kizlar bende cok seviyorum ve bebegime zarar vericek diye icmiyorum
Ertugrulum Benn kahve delisi ama azalttim bebisim icin sadece turk kahvesi içiyorum oda hergun degil ama kahvesizlik cok kotu bunun emzirme donemi de varr 😂