momlife_7 3 gün önce bebeğimiz dünyaya geldi çok şükür fakat başım çok ağrıyor kulaklarım zonkluyor kafam da normalmidir acaba ?
Busel momlife_7 bende hiç olmadı ama parol vermiş olması lazim icebilirsin hem karın içi agrinida alır
minnoskiz- momlife_7 normal bende de olmuştu 1 hafta sürdü boynuma vuruyor kulaklarımı uğultuyordu.Elimde sade nesface ve bitter cikolata ile geziyordum.Sonra kendiliğinden geçti.
Dilansimsek Kahve. Bide. Bitter çikolata su. Bol bol için. Geçer. Banada baş agrisi. Yapmıştı. 20 gün sürdü. Benim ilk dogumumdu.