mommyily Kızlar 23 haftalık hamileyim son bi kaç gündür rahimde baskı yaşıyorum normalde hiç böyle değildim. Sanki bebek hareketlerini orda hissediyorum yürürken filan da oluyor normal mi acaba bu haftalarda olup yaşayan var mı ?
Deletedmom_49 mommyily ben de 23 haftalığım baskıdan ziyade bebeğin hareketlerini aşağıda hissediyorum oda bebeğin aşağıda kasıklarda olmasından dolayı 🤦🏻♀️
Deletedmom_49 mommyily korkma o zaman o bebeğin hareketleri sanki oranda bir şey atıyormuş gibi değil mi 😅
Senaaaa__ Bizde 23 haftalığız aynı şeyler var tam olarak baskı gibi de değil ama değişik bişey bi anda toplanıp kalıyo baskı oluşuyo gibi
mommyily Senaaaa__ evet tam olarak baskı gibi değil ara ara oluyor böyle değişik bir şey hemen hemen bu haftalarda olan herkeste oluyor o zaman bende korkmuştum 🥲
Deletedmom_49 mommyily baksana bizim haftalarda normal herhalde ama inşallah yukarı çıkarlar minikler kimisi hep kasıkta kalıyormuş🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️